KALKI DRIM MAGAZIN S.R.L. cu sediul în Str. Măgura 57F, Focșani, VN înmatriculată în Registrul comerțului sub nr.J39/335/2020, având cod unic de înregistrare RO42565965 se preocupă sa prezinte produse noi, tehnologie noua si service in garantie si postgarantie la toate produsele oferite.
Căutăm in permanenta sa ne respectam partenerii, sa aflam nevoile si sa prezentam oferte speciale. Misiunea noastra este dezvoltarea afacerii in conditiile respectarii reglementarilor legale, a angajamentului social al firmei, dar si a calitatii si integritatii mediului inconjurator. Calitatea oferita presupune respect fata de clienti, conditie absolut necesara in dezvoltarea afacerii si scop declarat al firmei.
Valorile Kalki Drim Magazin sunt orientate catre client, misiunea principala fiind Clientul pe primul loc. Principalele valori promovate de noi sunt atitudinea corecta si respectul fata de client, angajament, integritate, munca in echipa. Fiecare client este tratat special si intocmim oferte cu conditii de pret si de plata cat mai convenabile de la toti furnizorii aflati in portofoliul nostru. In vederea asigurarii de servicii cat mai bune pentru clientii nostri oferim service in garantie si postgarantie pentru toate echipamentele oferite la vanzare.
Oferim un portofoliu larg de produse calitative pentru diverse domenii de activitate: Casa si gradina, Bricolaj, Scule si unelte, Utilaje agricole, Amenajari gradini, Parcuri, Padure, Exploatarea si prelucrarea lemnului, Echipamente de protectie, Imbracaminte, Incaltaminte, Outdoor, Auto, DDD.
Pentru a putea dezvolta parteneriate pe termen lung cu colaboratorii nostrii acordam o deosebita importanta activitatii de service in garantie si postgarantie pentru sculele si utilajele pe care le comercializam. Constatarile tehnice si reparatiile sunt efectuate in cadrul celor doua ateliere specializate: atelier utilaje/motoare termice si atelier scule electrice.
Personalul tehnic beneficiaza de pregatire de specialitate si participa periodic la specializarile organizate de producatori. Procedurile clare dupa care se desfasoara activitatea de service garanteaza un traseu optim al sculelor de la receptie, constatare, reparatie si pana la returnarea catre client.